Rulle 2 - Dop och wacko färg

Den här rullen blev wacko! Hälften av bilderna blev helt blå. Se sista bilden för exempel. Resten blev också off i färgskala och jag har försökt att neutralisera färgskalan i datorn för de var sååå blå.
 
Första bilden är en dubbelexponering. Jag fattade inte att rullen var slut, jag trodde den hade "fastnat". Så jag lossade lite på nåt och då gick det att ta en bild till. När spaken fastnade på nytt insåg jag mitt misstag. Men jag gillar dubbelexponeringar, tycker det blev coolt med Astors siluett mot den röda bilbarnstolen. 
 
 
Jag måste ringa och fråga den snorkiga fotokillen varför allt blev så blått. 
 
Kamera: Minolta SRT303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0