En dröm med amerikaner uppfylldes

Ord kan knappt beskriva hur glad och tacksam jag är att jag har kvar kontakten med den familj som jag bodde hos i USA när jag var 16 år. I Oktober kom mamman i familjen Connie och mina två hostsisters Lyssa och Lexie och hälsade på här i vårt hem. Det var en så overklig känsla att ha dem här i min verklighet. Vår lilla stökiga hemmabubbla och de gjorde sig bekväma, tog egna promenader, trivdes som det verkade. Astor fick en lila klänning med katter som han ville ha både dag och natt. Vi besökte Stockholm, plockade svamp i skogen och krättrade upp på högarna i Gamla Uppsala. Nu när jag ser tillbaka på bilderna tror jag knappt det är sant att de var här, fast det bara var i oktober. Astor lärde sig räkna till mer än 20 och säga thank you. Connie hade sytt fantastiska lapptäcken till barnen, ett med hungry caterpillar till Hilma och alfabetet till Astor. <3 Astor som varit så besatt av alfabetet under hösten. Måltiderna var det bästa fastän jag var så trött och vi mest åt köttbullar och nudlar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0