Hos Michal 2018

Tre år sen!? Huva, tiden flööödar, forsar som vatten i bäcken. De här bilderna har legat på min homescreen eller vad det heter, sorterade i en liten mapp inför att läggas upp i en blogg. Sommaren 2018 var sommaren efter den där terminen i Moskva, kronjuvelen i min sedan länge bortglömda utbildning som hade något att göra med.. Ryssland?
 
Hur som haver, in Moskva tväffade jag två viktiga personer, Mima och Michal, båda kommer (oberoenda av varandra) från det vackra centraleuropeiska landet Slovakien. Så sommaren 2018 for jag till Slovakien. (Jag hoppas och tror att det ska finnas lite bilder från min tur till Mima i arkivet.) Men Michal fastnade som sagt på min homescreen i tre år. Nu blir det ändring på detta.
 
Snälla Michal om du ser detta, maila mig namnen på de olika orterna som vi var i. Mitt minne sviker mig. 
 
 

Mmm är svag för svarta hus med vita knutar, berg och köttgryta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0