Kimono

 
Vad är gulligare är en 1-åring i kimono, sommarlovets första dag?
 
Nä jag ska inte lotsas som att allt bara är perfekt och gulligull. Vi är sjuka. Astor har haft grönt snor och hosta i snart en vecka. Jag blev smittad. Som tur var hann jag skriva terminens sista tenta. Jag har klarat allt hittills men denna tentan var riktigt svår.. Så nu får vi se om 3 veckor ifall att jag blev godkänd och om sommarlovet fåt räcka ända till slutet av augusti eller förkortas på grund av omtenta? Hoppas få snabbt svar på coronatestet så att vi kan åka till Östersund på minisemester som planerat.
 
Det är härligt och ljuvt där ute i försommaren. Idag hämtade vi hem alla Astors saker från förskolan: Kudde, filt, extrakläder, blöjor och mullvaden Mullfred som sovit med honom varje vila. Till augusti blir det en ny förskola som namngiven efter en svensk 1400-tals kung. Det blir nog bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0