Min älskling och jag

Nu har min unge fyllt 4 månader och jag tycker att det bara blir roligare och roligare med honom. Han är mera med för var dag som går. Just nu är hans favoritsyssla att rulla över på mage och att ligga och krafsa och känna på olika material med fingrar och tår. Han skrattar när man kittlar och busar med honom och tycker om när mamma pussar hans kinder. Världens bästa skratt har han.
 
På nätterna sover han jättebra men han har svårare att somna ordentligt om kvällara är tidigare. Han är lite orolig och vill ligga nära. När det är dags för mig att lägga mig somnar han om han får ligga bredvid och hålla i min tumme och höra mina lugna andetag. Han har upptäckt att man kan känna på andra människors ansikten. Igårkväll var han uppskärrad och ledsen men blev lugn när han fick ligga och pilla på mina läppar med sitt lilla pekfinger. Han är den finaste jag har!!
 
De här två bilderna tog Helgi med sin nya kamera Nikon d750. Den ena vart helt underexponerad men tack vare den höga kvaliten och raw-format kunde han ljusa upp den så att det ser såhär bra ut. Älskar det grönaktiga ljuset från fönstret som reflekteras i de turkosa väggarna! Ser närstan ut som att det är studioljus tycker jag.
 
I veckan har jag hängt med min fina vän Helgi varje dag. Flera dagar var vi i Stora Hult tillsammans och Astor var där också! Det blev jordgubbar, promend, schack och bad.
Alla bilder på mig och Astor har Helgi tagit. Så kul att få några riktigt fina porträt av oss tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0