Nya tag

 
Idag har jag börjat ta tag i allt det där som jag tänkt på de senaste dagarna med kamerasorg. 
 
Jag har tänkt att OM kameran dyker upp ska jag
1. Ge den ett nytt liv och inte byta ut den
 
detta skall göras genom att köpa en ny
-kameraväska 
-objektiv
 
2. Vill även 
Lägga upp fler bilder på bloggen som jag tagit tidigare men som bara ligger utan att få visas.
Till exempel
Med Robin var på dop i höstas
I Malmö med brutet ben för ett år sen
Hos Olga i Sibirien i somras
.....
 
Idag har jag beställt ett AF-S Nikkor 50mm f/1,8G, som blir kul att fota med. I helgen ska en ny kameraväska inhandlas. Min sjuåriga väska är så sliten att remmarna flagnar. Den luktar 100% smuts och damm. 
 
Tänk om jag och bebin kan åka ut på fotoäventyr. Att mammaledigheten kan bli en kreativ vår. Oj vilken drömtanke.
 
Titta! Signe som valp 2011!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0