Analoga underverk

Robin hjälpte mig att lämna in tre av mina analoga filmrullar på framkallning i förra veckan. Nu kom de! Oh my God vad kul att få se vad som blev av dem. En del bilder blev riktigt fina.. Det börjar redan i vårvintras och fortsätter hela sommaren..
 
Först, ett bakverk från Forsa i form av en ros som var så vacker att jag fotade den både ute och inne. 
Tea såg så jälka cool och snygg ut uppe på Sofia-kvarteren på Söder..
Anna och Trixie i filmens magisk ljusläcka
Hela mars bodde jag ensam i det minsta korridorsrummet på hela Waldenströmska. Jag hade en säng, en lampa, en trasmatta och en dalahäst. Det var härligt. 
Jag och Robin gjorde första turen efter olyckan och tåg tåget till Mora. Det var vinter och svinkallt. 
 
Robin lät måla om hela lägenheten medans jag var enbent i Malmö. Här inspekterar jag och Dima resultatet för första gången. Så fina färger.
På besök hos Juni i deras gamla lägenhet i Hägersten. Nu bor de på Kungsholmen. Allt förändras.
Världens finaste Robin
Lite mysig kuriosa på köksbordet i Kransen. Den där Ave Maria föll i golvet och blev limmad i glorian. Nu vågar jag inte ha henne framme. 
Familjen Grabe Kingstedt ser ut som ett ungt amerikansk par på 1900-talet. Oooh vad härligt när syrenen blommade. 
Lite sommar hemifrån Råbäcksgatan.
  Hibiskusen i bakrunden ger färg!
Tillbaka i Midsommarkransen med sjömannen
Och någon tur till Åland blev det också
Jag hade Dagnys gula klänning på bröllop i Eksjö
Den sista tiden i Kransen
Min ärrade fot får avsluta denna åktur. På mors röda stol. 
 
Så kul för mig med en liten tillbakablick! Blir lycklig av allt ljus och alla färger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0