En död hund

Stackars Mima! Min världens snällaste rumskompis som igår lyfte på locket till vår gemensamma kastrull och hittade ett antal ruttna grönmögliga potatisbitar. "Det luktade som en död hund. Jag höll på att spy ner i kastrullen" Sa Mima i morse, när jag kom in med den rentvättade kastrullen i handen. "Jag tvättade den med uppkokat vatten och vinäger för den var så äcklig" sa hon glatt. Jösses vilken snäll rumskompis jag har som håller tillbaka spyreflexen och diskar bort den smutsiga hundens (mina) misstag med vinäger, utan att säga ett ljud. Nu ska jag försöka vara lika snäll resten av mitt liv. Och inte skjuta upp diskningen någo mera!!!!
 
 
  
 En snäll Mima och en smutsig hund
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0