Malmö blå invasion

Vad händer?
 
Fattar du hur meningslöst det känns att blogga när inte mormor kan läsa????
 
Hur fyller man sina timmar med produktivitet? Idag har jag sett två dokumentärer, ätit matlåda, läst lite nyheter, och skrollat, skrollat skrollat. Jag hatar det. Timmarna går. Och tänk så mycket man skulle kunna göra om man bara kommit igång. Jag har glömt vad jag gjorde i förrgår. Så hela självkänslan baseras på de senaste 7 timmarnas overksamhet. Det enda jag vill göra är att träffa vänner och gå i kyrkan. Jag vill fyllas av mening. 
Och varför är mänskliga relationer så märkliga och beroende av konventioner och ideer om vad en relationer är?
Skit samma.
 
 
Nu blir det bildvisning. Yay.
 
En kanin jag inte minns namnet på som jag lärde känna i december vid Bodensee
Från Malmö för 10 dar sen eller nåt. Vi var med familjen vid mormors grav. Jag fikade hos morfar och Klara irriterades av min kamera under hundturen.
Det blå hade tagit över kyrkogården. 
Far var också blå
Se hur det spritt sig över gravarna
Världens sorgligaste speldosa. Ett litet Ryssland, från mig till Mormor. 
Här är morfars evighetsljus. Han slutar aldrig att experimentera och uppfinna!
Även morfar och jag åkte till kyrkogården
Ibland är min kamera inte uppskattad. Sorry not sorry
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0