Sanches

Ett nattåg sydöster ut och det blev lördag. Moskva är så fint på hösten! Dagen spenderas först en stund på Litta farbrorns Kaffe där jag laddade mobilen hos Boris. Sen promenerade jag och Sanches runt resten av dagen. Vi gick i en gul park och betalade inträde för att komma in på en smockfull vegetarian-mässa där man fick smakprova och haldla allt möjligt läskigt. Jag blev såld på en sylt gjor på kokta tallkottar. Det du.
En kopp te hemma hos Sanches i en typisk stalinlägenhet. Lägg märke till handtagen på toaletten som ser ut som värsta bad ass stjärndesign. Sen åkte jag till Kapotna där jag blev bjuden på smörgåsar och en sovplats. Dagen avnjöts med rysslands flagga i hand. Fetaste turiststämpel. Alla kollade misstänksamt i tunnelbanan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0