Я люблю Россию

Direkt efter påsklovet for jag iväg till Ryssland. Det blev 2 veckor och de allra flesta dagarna i Sankt Petersburg.
 
Första veckan var jag mest själv och njöt av pannkakor på olika restauranger och hälsade på kompisar. Den andra veckan kom Tea och hälsade på. Vi bodde hos Seva och hade det riktigt mysigt! Jag hade glatt mig så mycket att få visa henne mina favoritplatser.
 
Seva lärde Tea alfabetet och därför utvecklades promenaderna snart till språkturer. Tea gick och läste allt på alla hus och skyltar. Jag pekade: Vad står det där? Och hon läste. P.. R..O...D...U..K..T..I !
 
En av de allra bästa stunderna var när jag och Tea fick komma hem till Minka och lyssna på Musty Luxurys rep. Jag kände mig riktigt lycklig där och då. Stämningen, musiken, glassen och ljuset och de härliga människorna bara förenades i lycka. Och det var så fint att få uppleva det tillsammans med Tea.
 
Plötsligt ringde Max, bandets frånvarande gitarrist, från Indien
Så fint var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0