Alien 32

September är min favoritmånad och i denna friska klarblå festmånad föddes jag!!!
 
På födelsedagen är det allra bästa att få samla ihop några vänner och äta god mat tillsammans. Så fort köket är fyllt av folk och blommor står på bordet känns det så festligt och fint. Det här året bjöd jag på pumpasoppa, saffranskaka och fördelsedagstårta.
Eli
Axel
Titta vilket mysigt kök!
Jag fick mycket hjälp av Axel och Daniel med matlagningen. Och när Daniel fick tassarna på kakdekorationen förvandlades "Elin 23" till "Alien 32". Hjälp
Helgi och Tea
Princess of the day
Vilken härlig syn!
Henrik
Freija
Joanna och lite av Joel
Sofia!!
Hurra!! Så blev det skönsång, heta disskussioner och en saga om hur jag föddes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0