En man och en katt som båda heter Minka

Nu är jag i Moskva. Jag har blivit så väl mottagen och nu sitter jag på golvet på en madrass i Minkas lilla lägenhet. Han har en katt som också heter Minka som jagar flugor och är den minsta halvvuxna katt jag sett.
 
Taket över passkontrollen
Minka och Tanya hämtade mig på Belaruskij Bokzal, på bilden är en vanlig metrostation
Vi köpte frukt och grönsaker samt en pannkaka med svampstuvning till mig. Det hade jag längtat efter hela resan.
 
Från Minkornas balkong, en frodande djungel
Torra blåklintar
Minka människan och Minka katten
 
Så! Nu skall jag och Minka ta en tupplur och Minka skall översätta engelska texter hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0