Jag lever

Hej Mormor! Jag lever! 
Och jag har så många fina bilder att visa!! OMG OMG OMG!! Men det får ske på söndag när jag är hemma i mitt fosterland igen och har lugnat ner mig lite. Idag är sista dagen i Ryssland för denna gången och jag sitter i köket och målar fiskar i akvarell. Känner melankoli. Väntar på att babushka Valeria ska komma och dricka te med mig. 
Ja. Okej då. Let me show you what it looked like last night
 
Jag var hemma hos Seva på Gorkovskaja och spelade kort
Varja var ocksa där
Blåbär i ljusblått sockerhölje
Och Dima
Tre sorters paj med kött..
Nudlar
Natasha, Sasha och katten Marten
Och jag hade lila tights och huvudvärk men mycket trevligt
Kärlek
Jag är egentligen allergisk mot katter men Marten går inte att motstå
Sen åkte vi hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0