Hej Helgis vän!

Min islandsimmigrerade vän Helgi passade på att klistra in min bloggadress i sin senaste blogg. Och jag misstänker att det är därför som jag har 7 unika views innan kl 9 på morgonen! (Om det inte är min lilla mormor som stigit upp mycket tidigt och tittat på min blogg från 7 olika datorer förstås). 
 
Helgis vän som hänger på Helgis blogg lär vara en smula intresserad av Island, så jag funderade på att smälla inlägget med Dyrhólaey, solnedgång och lunnefåglar nu. Fast Helgis vän tror jag kan vara ännu mer intresserad av.... HELGI! 
Så jag passar på att visa två sommaraftnar i skåne. Båda utspelar tätt inpå varandra i juli. I Stora Hult och på Ön. Google-eartha dom sen, och häng med!
 
Tiitta! Här löper Helgi över Stora Hults strand ner mot badet
Humöret var mycket gott och utsikten skön
Jaha och det här är jag, Elin, 21. Marxist, feminist och blivande ...violinist? Närå. Men jag vill lära mig spela fiol och dreja
Cornelia och Björn var också där
Taadaaa! Från vänster: Cornelia, Elin och Helgi
 
I Malmö finns det både kalkbrott och ö
På ön fiskar dom om kvällen
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så vackra bilder!

2013-11-06 @ 07:25:19
URL: http://franfrida.blogg.se/
Postat av: Helgi

Hahaha! Härliga sommardagar :-)

2013-11-07 @ 17:53:02
URL: http://reynisson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0