En liten koschka (katjånåk)

Nu blir det avbrott i Schweizföljetången med ett kattinlägg.
Igår hängde jag med Lina, Rina och Max för att äta sushi och klappa på Linas kattunge Gizmo. I Piter ska man egentligen akta sig för sushi. I höstas (innan jag lärt mig detta) råkade jag ut för sushi som var allt annat än fräsch. Men så finns det här stället, som ligger mitt ute i sleeping district och som jag knappt hittar till utan hjälp.. men där är det såå gott! Iallafall:
Vi köpte påsen full med sushi, kikade förbi en guldkupålad ortodox kyrka och gick hem till Lina. Där tassade Gizmo runt med sitt runda lilla nylle på sne. Varför har ingen nånsin talat om för mig att katter kan gå på toa själv när de bara är 8 veckor gamla?? Det är ju helt spårat. En liten kisse som inte ens kommer när man ropar på den men själv springer in på toaletten och sätter sig i kattlådan när hon behöver! :O
 
Varför sitta på ett säte när man kan bre ut sig på 2? :)
Udelnaya
De herrelösa hundarnas station
Tadaaaa
Chillar hos fikusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0