Valentina Valentini

Igår var en fin och bra alla hjärtans dag. Kanske en av de bästa hittills.. Något som gjorde dagen extra skoj var att jag äntligen tog mod till mig att gå runt och fråga folk om jag fick fota dem. Det har verkligen varit en stoppkloss som jag velat ta mig över. För det finaste som finns att fota är riktiga människor! Igår fanns det extra goda anledningar att fråga om ett kort. Folk var glada och förväntansfulla med en blomma, ballong, bästa vän eller livskamrat under armen. Här är mina favoriter.
 
Äkta makar i 49 hjärteår
Den första jag kastade mig över.. Ett riktigt kap
Den här frun hade varit flera gånger i Sverige, jajamen!
Efter skolan gick jag och fikade med Niko, det var också kul
Ögon fyllda av.. panik?
Tänterna gnistrar och glimmar..
+ 10 st. Sovjetska munkar, just like in -59!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0