Hello I'm cool

Idag är min första fastedag från facebook och elaka tankar. Dessutom har jag varit hos frisören. Hos frisören är det nästan omöjligt att inte tänka elaka tankar - om hen på något vis klipper en emot ens behagande. Min frisör blev uppringd 7 gånger och pratade i telefon medans hon klippte mig. Hon klippte dessutom snett vilket ledde till att nästan all min rosa färg är borta (på ena sidan). Då tänkte jag en ond tanke, trots allt.
Eftersom jag inte brukar lida av efterfrisörenångest sitter jag här och känner mig trots allt ganska nöjd.
Fick ett överraskande och kul mail av min gamla fotolärare på Evans High. Sånt här hår hade jag (16) i Georgia. De supersnabba brillorna är inte mitt fria val.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0