Blommor på spisen

Nuuu har jag anmält mig och det är exakt 3 veckor till examineringen. Jag vet inte riktikt vad jag skall ta mig till för att hinna sätta allting på plats. Det är så sjukt mycket som måste repeteras och övas in. Har glömt alla kasusformer utav adjektiv i plural. Prefixerna sitter inte riktigt än och jag har listor med flera hundra ord jag borde kunna. Jag skall kunna skriva en textanalys och ett brev på en timme. Klara ett hör-test, ett grammatiktest såklart, ett muntligt test och ett läsförståelse test. Om jag inte klarar det är det inte hela världen. Men det är klart att man skall kämpa ändå!! Innan jag går under jorden skall ja iallafall visa bilder från i helgen. Shoot.
 
Födelsedagskalas i studentkök
Två födelsedagsbarn, ryskt och franskt
En fin men fisande katt som försöks säljas i galerian
Promenad i årets sista marssol med Seva
Hade fått en plötslig gratisbiljett till Giselle på Konservatoriet och intog en plats på andra raden.
Här dansar Giselle med sin boyfriend.
Boyfrienden bedrar Giselle och hon blir galen.
Hon dör av sorg.
I andevärlden är det allt otäckt
Boyfrienden vill ha tillbaka Giselle. Men det får han inte, så han dör också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0