Fasta från fastan? Igen?!

Åååååh jag blev så sugen på att fasta!
Det finns så mycket jag vill fasta från. Internet, godis, köpa onödiga saker och tänka elaka tankar, skjuta upp saker, och lägga mig för sent. En sån oändlig mängd meningsfullhet kan hämtas i den där fastan, hand i hand med miljoner andra fastande själar.. Och en sån win-situation för mina stressiga studier ifall jag fastade en månad från facebook!
Men. Så visade det sig att fastan började för nästan 2 veckor sen.
 
Hon blev besviken

Kommentarer
Postat av: Helgi

Superfin bild!

2013-02-25 @ 18:41:20
Postat av: Din lillasyster <3

Hej Elin. Har kollat din blogg bara så du vet! :) <3

2013-02-25 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0