Saknadens år

 
 
 
 
 
 
 
"Ibland ställer jag mig såhär på knä och sträcker upp armarna mot skyn och ropar: Gud! Varför är jag här?! Varför gör det så ont? Jag är född med en sådan smärtsam saknad inom mig."
 
"Jag kan inte stanna. Jag måste iväg. Nu längtar jag till Europa. Jag behöver se något nytt. En ny miljö. Jag kan jobba på fabrik"
 
 
"Jag vill följa med dig till Georgien. Jag vill ligga där på sängen och titta på dig och allt du gör. Jag kan laga mat och tvätta dina kläder."
 
 
"Det är skönare idag när du inte är ledsen längre för att vi kanske inte skall ses sen"
 
 
"Vi skall prata varje dag. Jag skall ringa dig varje kväll."
 
 
"Jag tror att jag är mycket förälskad i dig. Jag ser dig i min framtid. Med familj och barn."
 
 
"Vi kommer aldrig ses igen. Följ med mig till Amerika"
 
 
"Elin vill du se elfanten? Så fin. I'm dying" (Om handdukselefant få sängen)
 
  
"Azitzam"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0