Четверг

Jag väntade, väntade, väntade. Sen agerade jag fotomodell, blev beordrad att halsa tomatjuce för konstens skull och fick sen följa med till Maxi Mishins fotolektion, där denne lille runde gubbe kritiserade elevernas porträt.
När kvällen var mogen gav jag mig av till Olgas lilla lägenhet i södra utkanten av stan. Det är en lägenhet som hon ska hyra i 2 månader med Jan Philipp.

Det är nästan kusligt att komma in i en sån lite standardsovjetlägenhet och inse att man varit i en exakt likadan. I en helt annan stadsdel i samma stad. De kom i en form. Köket och köksbordet, hallen... allt är samma.

Hos portvakten (!) fanns en extremt kelig katt.
 
 
EXTREMT kelig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0