Elin intar ett skepp

 
 
 
Lite försenad bild, men ni fattar huvudsaken! Ursäkta mitt guldfiskminne. Men jag var nervösare än jag verkar.
Förövrigt kan jag meddela att jag för första gången ansträngt mig lite för att uppleva naturen. Det blev väldigt fina bilder på blommor med mera kan jag redan avslöja! Dessuton har jag lovat dyrt till halva arbetsmannastyrkan på Brygga att jag inte ska äta socker på en vecka. Önskar mig själv lycka till.
God natt!
 
Som vanligt dessa ljusa nätter tar det ett tag att somna och jag vill passa på att visa hur det ser ut nu. Läget är oförändrat. Vet inte riktigt vilken riktning soler går åt men tror den är på väg upp nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0