2015

Jag och Dani firade nyår med vänner på Uplands Nation i Uppsala. Nicklas, Oliver och Hulge var där.
Dani hade på sig en nyinskaffad smoking och jag en fin djupblå sidenklänning. Först gick vi på fördrink hos Nicklas goda vän Erica. Sen promenerade vi till Uplands där det var tre rätters middag på långa dukade bord och massa sång och underhållning. Vid tolvslaget stod vi ute i trädgården och alla kramade varandra. Sen blev det dans. Jag och Dani gick hem klockan 1 nöjda och glada. Det var mysigt!
 
Här är vi på väg. Jag i ryssmössa, fårskinnspäls och alladinbyxor under sidenklänningen.
Dani i smoking och sotarmössa.
Fördrink hos Erica
Sedan gasque!
2014 blev 2015
Gott nytt år!!!!

Kommentarer
Postat av: Helgi

Snyggt! Som från en film :-D

2015-02-01 @ 20:14:35
URL: http://reynisson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0