Dagbok

Klara satt och skrev den nyss och delade med sig till mig. Bästa jag läst någonsin!
 
 
(Blå tuschpenna)
Idag är det en tråkig och dyster dag. Detta beror på att det är inte världens bästa väder och för att Hedvig inte mår så bra! Plus att denna penna är väldigt dålig så jag byter nu...I alla fall så är Signe väldigt glad, vilket är bra! Stella sover för det mesta, försöker få hennes uppmärksamhet men hennes hörsel är inte den bästa. Idag ska jag spela basket, jag hoppas att Axel vill vara med, dock kan det vara ganska svårt att få upp honom ur den där soffan...
Byter penna igen nu... Jag tycker.. Fan denna var ju ännu sämre...! :(
Puuh.. nu ska jag rita en bild eftersom jag inte har något bättre för mig! 
 
 
 
Okej! Nu ska jag anstränga mig att skriva fint!
Do you like it?
Yes or No way?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0