Systrar

Jag är välsignad med så många systrar. Inte bara systrar till vilka jag bär blodsband utan också en hel liten flock med unga kvinnor som jag delar ett särskillt band med. Idag vill jag hur som helst skicka en kärlekshälsning åt de 2 systrar som jag delar blodsband med. De systrar som är ovalda och kanske därför svårast att hålla sams med. Ändå är det de systrarna som jämt finns kvar där. Som man bara inte kan låta bli att älska. Vad som än sker.
 
 
Titta Hedvig! 18 bast. Förra veckan tog hon studenten. Min eviga konkurrent och utmanare.
Bossar som maffiabossar. Men är ändå så fin. 
 
Titta Klara! Snart 13. Familjens egen sockerbulle. Hon lyxar myxar och chillar.
Får körning 800% mer än vad jag fick. Men. Det finns inget jag skulle kunna missunna henne.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fantastiskt fina porträtt, asbra ljus! Och gud så stor Klara har blivit. Ryktet går att min bror är 1,85 m, har lite svårt att förutsäga åldrande..

2013-06-12 @ 07:15:32
URL: http://franfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0