Aladdin

Hello bloggen! Imorgon åker min älskling och den fungerande datorn till Schweiz. Så jag passar på att blogga GOD JUL.
Idag tog ett par veckor av kaskader utav muntliga och skriftliga ryskatentor slut. Nu får jag fokusera på sociologin igen och gå in i sluka-böcker-om-marxistisk-feminism-mode lagom till julstöket. 
Detta är vad som hänt den senaste tiden. Och ännu längre sen. Det blir en kort kort höstsammanfattning såsom jag vill minnas den. Det betyder förstås att personerna jag delat den med får stå i framkant. Det blir en aladdinask, fylld av helt andra saker än sockrig smaklös choklad.
 
I slutet av sommaren spenderade vi ju 10 höstdagar på island. Detta är finalen, andra dagen på vandringen, blickandes ut över Alftavatn. Låter som ett Alvstads-namn från sagan om ringen va?
Sagolikt var det också när Olga kom till svensk sensommar i Augusti.
Allvaret började och vi började äta kopiösa mängder våfflor i Lund. (Sara var hälsade på och var flitig med mig)
Mormor kom förbi till Lund med många kilo frukt och grönt
Agnes kom förbi med stora svarta kameran och fotade. 
Schweizerbesök
I Uppsala var det färgsprakande och fett kul.
Den här taxen var så snäll
Elin bakade scones i blåaköket
Adventmys!!!!
Back in track! Detta var för ett par dagar sedan, Lucia! Jag skrålade this is the truth. Ser du mig? Fjärde från vänster, första raden.
Mor (och far) fyllde år!
Och hela hela denna tiden, var jag med min stjärna.

Kommentarer
Postat av: Frida

God jul <3 <3

2013-12-18 @ 11:17:39
URL: http://franfrida.blogg.se/
Postat av: Helgi

God jul och gott nytt år! :-) Fantastiska bilder som alltid!

2013-12-18 @ 21:10:09
URL: http://reynisson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0